Aku no Onna Kanbu

Aku no Onna KanbuZapowiadałem, że coś jeszcze pojawi się przed w grudniu i słowa dotrzymuję. Kolejny crap z różowej serii – Aku no Onna Kanbu.

Baja o niejakim Katsumie, który wchodzi w posiadanie dość nietypowej mocy, co otwiera mu szereg nowych możliwości w aparacie władzy Wielkiego Lunarium. Jego przełożone, dziwnym trafem ma nad sobą tylko kobiety i całe królestwo chyba matriarchatem stoi,  zalazły mu nieźle za skórę, więc priorytetem staje się dla niego odkucie się najpierw na nich. Resztę akcji sobie dośpiewajcie.  🙂

Odcinki do pobrania – OVA 01 i 02

Softsub:

Rozdzielczość: 1024×576
Źródło: H264/AVC (2077-2249 kbps)
Dźwięk: AAC (192 kbps)

Czcionki

Komentarze 4 to “Aku no Onna Kanbu”

  1. Lukasz6969 Says:

    Oboro, Selena i Kaguya były niezłe ^^ hmm ale najbardziej mi się spodobała Lunatemis:) zajebiście ze przetłumaczyłeś tego hentaja:):) hmm a masz może w planach przetłumaczenie też Aku no Onna Kanbu: Full Moon Nigh?? wielkie dzięki:)

  2. Fifek Says:

    Cześć. Wielke dzięki za tłumaczenie. Także miałem się pytac czy masz w planach serii, ktora na malu widnieje jako sequel, a dokladniej Aku no Onna Kanbu: Full Moon Night? I tak w ogóle, nie myślałeś może, żeby jakoś się z grupą Nyan połączyć? Mowa o http://www.nyan.skanlacje.pl To chyba grupa z największym dorobkiem hentai w Polsce.

  3. Pimp Says:

    Również ciekawi mnie, czy masz w planach wydanie kontynuacji tego tytułu, a dokładniej Aku no Onna Kanbu: Full Moon Nigh?
    Mam równiez pytanko, nie lepiej byłoby ci połączyć siły z grupą Nyan www. nyan.skanlacje.pl bo to na chwile obecną chyba grupa z największą ilością wydanych hentaiów.

  4. Pierwsze – tak.
    Drugie – nie jestem zainteresowany, bo wolę robić na własne konto.

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.