Kimi no Na o Yobeba

Kimi no Na o Yobeba to moja nowa pozycja na wrzesień 2018. Anime z przełomu 2008/2009 roku, więc prawie sprzed dekady, ale warta moim zdaniem do odkurzenia.

Anime bazujące na mandze pod tym samym tytułem (wydanie jeszcze starsze, bo internety podpowiadają 2002-2003) autorstwa Ryuty Amazume. Dlaczego wspomniałem, że warte odkurzenia? Cóż, bo to taka romantyczniejsza wizja „Drop Out”. Można rzec, że zasady gry te same, ale historia opowiedziana z większym wyczuciem. Zresztą obejrzycie, to sami ocenicie. Ja przy pracy nad tym projektem miałem sporo satysfakcji, bo delikatnie inne klimaty niż standardowe rąbanki.

Odcinki do pobrania: OVA 01

Softsub:

Rozdzielczość: 960×720
Źródło: H264/AVC (1900 kbps)
Dźwięk: AAC (192 kbps)

Czcionki

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.