Boku dake no Hentai Kanojo The Animation

Na ostatnie chwile 2020 trafi do was anime, które jest w całokształcie podobną kupą. Boku dake no Hentai Kanojo The Animation nie urzekło mnie, a właściwie całym atutem jest tu tylko to, że dostępna była wersja bez cenzury. Dodatkowo widzę, że kostek z Nyan uprzedził mnie w tym temacie, ale stwierdziłem, że fantastycznie to wpisuje się w podsumowanie minionych dwunastu miesięcy. (^_^)

O samym hentajcu krótko. Na podstawie doujinshi Kotaro Shono pod tożsamym tytułem (z ciekawostek – wygląda na to, że w 2021 roku autor ten doczeka się również serii anime innego dzieła pod tytułem Shuumatsu no Harem). Do bólu prosta historia – panna z dobrego domu, elitarnej szkoły, pozornie cicha i grzeczna, a w rzeczywistości daleka od ideału cnoty. Jej chłopak z zachwytem odkrywa, że nasza dzieweczka ma w zwyczaju po szkole spieszyć bowiem do pobliskiego parku, gdzie w odosobnionym miejscu wśród krzaków załatwia różne swoje potrzeby – nazwijmy to ogólnie – fizjologiczne, co niebywale go w sumie rajcuje.

Anime do pobrania: OVA

Softsub:

Rozdzielczość: 1920×1080
Źródło: H264/AVC (5991 kbps)
Dźwięk: FLAC (512 kbps)

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.