Hajimete no Hitozuma

Nareszcie zawitały cieplejsze dni, z których człowiek cieszy się, jak głupi szczeniak, a do tego powoli z wymuszonej hibernacji budzą się imprezy plenerowe, różnego rodzaju atrakcje kulturowo-zachlanjopałowe, a kobiety coraz śmielej odsłaniają swe wdzięki, więc mi się po prostu nie chce. Nie chce ślęczeć przed kompem, dłubać w powtarzalny sposób przy ustawieniach czasów i ogólnie poświęcać na to wszystko czas. Letnie przesilenie. 🙂

Dobra, ale nie ma co rozwlekać – drugi odcinek Hajimete no Hitozuma leci w eter. W nim zaś dalszy ciąg upojnego wieczoru Kanako i ojca Tomoyi, lecz w warunkach łazienkowo-sypialnianych, a po trochu i kuchennych.

Odcinek do pobrania: OVA 02

Softsub:

Rozdzielczość: 1280×720
Źródło: H264/AVC (1712 kbps)
Dźwięk: AAC LC (254 kbps)

Komentarze 2 to “Hajimete no Hitozuma”

  1. Supergirl Says:

    Cześć, mam propozycję dwóch hentai, a chodzi o Gaki ni Modotte Yarinaoshi i White Blue, rozważysz moją propozycję?

    • Są na to szanse. Jednak kiedy – to już odrębna historia. Musi mi pierw leń zejść, a mam jeszcze rozbabrane parę rzeczy, a do kolejnych pięciu projektów niedawno ściągałem źródła. 🙂

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.