Mesu Kyoushi 4: Kegasareta Kyoudan

Mesu Kyoushi 4 Kegasareta Kyoudan Powrót po trzech latach do Mesu Kyoushi 4: Kegasareta Kyoudan był traumatyczny, ale na szczęście mam to już za sobą. Nieszczęście zaś w tym, iż nie jest powiedziane,że to koniec tej produkcji.

Odcinek szósty, którego główną atrakcją jest Asahi Nishizaki, najbardziej chyba lolitowata z dotychczasowych postaci żeńskich. Tylko dla fanów serii.

Odcinki do pobrania: OVA 06

Softsub:

Rozdzielczość: 1280×720
Źródło: H264/AVC (2078 kbps)
Dźwięk: AAC (192 kbps)

Komentarze 4 to “Mesu Kyoushi 4: Kegasareta Kyoudan”

  1. Belohun Says:

    A są jacyś fani tej serii? 😂

  2. Belohun Says:

    Takie coś mi teraz przyszło do głowy
    [url=https://anidb.net/anime/7923]Bust to Bust: Chottokurai Kusatteru no ga Umaindesu yo?[/url]
    kiedyś po polsku wydał to Lolipop!, ale z cenzurą, a znalazłem gdzieś 2 pierwsze epizody bez cenzury, może 3 też jest. Staroć, bo 2010, ale chyba lepsze niż współczesne

    • Nie, jakoś nie jestem przekonany, bo chyba sam kiedyś się koło tego kręciłem, ale zrezygnowałem przed laty, bo parę osób się tym interesowało jako projektem własnym. Zaskoczony jestem tylko, że to dostało jeszcze trzeci odcinek.
      Trafi na listę, ale pod wiiiiieeeeelllllkim znakiem zapytania i raczej na końcu stawki.

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.